Terima kasih kerana singgah di blog ini.

Segala Karya adalah hak Milik ZR, aktiviti copy paste adalah dilarang. Sila Hormati

Segala Pandangan dialu-alukan dan ribuan terima kasih.



Wednesday, July 25, 2012

BULAN AJAIB




Tiap malam di Bulan ini adalah indah,
Penuh dengan tenang penuh dengan damai,
Maka tetapkanlah aku padaMU,
Sujudkan aku dalam penuh taat padaMU.

Tiap kesunyian dimalam hari gerakkanlah hatiku untuk memuji-mujiMU,
Ringankanlah bibirku untuk selalu memujaMU,
Biarkan masa ini ku lebihkan buatMU,
Kerana Hak ku hanya milikMU.

Bangunkan Aku tika aku terlena,
Agar dapat kulagukan irama-irama indah didalam kitabMu,
Segarkan aku tika mata ingin tertutup,
Dengan titisan Wudhuk yang membasahi tiap kulitku.

Bulan ini penuh kecantikkan,
Setiap hari membawa sejuta kenikmatan,
Maka janganlah KAU jadikan aku orang yang rugi,
Lapangkan aku untuk mengaut sedikit amalan,
Walau mungkin tidak segunung namun tatep ku cuba untuk sedulang.

No comments:

Post a Comment

TQ sudi membaca walau tak best