Terima kasih kerana singgah di blog ini.

Segala Karya adalah hak Milik ZR, aktiviti copy paste adalah dilarang. Sila Hormati

Segala Pandangan dialu-alukan dan ribuan terima kasih.



Tuesday, May 15, 2012

Aku

Janganlah daku diuji begini,
Benar puas kucuba untuk menjadi kuat,'tapi lebih kerap lemah hadir,
Telah kupujuk hati untuk menidakkan,
Namun jiwa tetap kalut.

Mengapa aku selalu lemah,
Senang untuk menyerah walau pun hakikat aku perlu kuat,
Aku perlu tabah keran ada yang menyanyangiku.

Mata yang selalu ku lihat penuh harapan agar ku utuh,
Betapa raut wajah itu nadi hidupku.
Sayangnya mereka padaku,
Betapa kasihnya mereka padaku walau tanpa ucapan.

Betapa harus aku sedar yang aku masih deperlukan,
harus aku bangkit,
semestinya aku perlu melawan rasa ini,
aku perlu yakin akan diri ini.

No comments:

Post a Comment

TQ sudi membaca walau tak best