Terima kasih kerana singgah di blog ini.

Segala Karya adalah hak Milik ZR, aktiviti copy paste adalah dilarang. Sila Hormati

Segala Pandangan dialu-alukan dan ribuan terima kasih.



Tuesday, April 24, 2012

KEDAIFAN AKU




Ya Allah andai ini adalah takdirku, maka kau redhakanlah aku untuk berjalan diatas ia,
Ya Allah jika ini ketentuan MU, maka tabahkan aku agar aku tidak akan terduduk,
Ya Allah memang ini ketentuanMu maka KAU kuatkan aku untuk terus berjuang dengan emosi yang ada,
Ya Allah benar ini suratanku, tolonglah aku agar bisa bernafas,

Sungguh ujian yang sering hadir selalu melalaikan aku tentang ketentuanMU,
Ya Allah dekatkan daku selalu padaMU,
Berikan aku walau secalit cahayaMU,
Hilangkan keluhan yg sering bertalu dengan mengucap syukur pada rezeki dariMU,

Ya Allah jagalah lidahku dari terus mungkar pada jalan yang merosakkan,
Ya Allah periharalah akhlakku agar menghalalkan tanggungjawab yang wajib ku pikul,
Ya Allah Berkatkan rezeki yang hadir agar tidak hitam di kelongsong perutku.



2 comments:

  1. Salam kenal.
    Yg ni blog baru ke?

    ReplyDelete
  2. @ Nieda As salam...baru tu tak baru ler..yang mana dari blog lama transfer ker sini..( kira kat sini untuk blog jiwang2 sikit ) he..he..

    ReplyDelete

TQ sudi membaca walau tak best